丘山安得半日

做一个不懒的人,我要变勤快!

Chokehold - Adam Lambert

先不管歌词是什么,在心情烦乱的时候听着爽。



Staring at the ceiling in the dark

黑夜中凝视天花板

sheets are in a knot

床单乱成一团

my heart is like a rock hey

嘿 我的心像岩石一般,

pictures flashing by inside my head

画面在脑海闪现

I'm hanging by a thread

我命悬一线

but I'd do it all again hey

嘿 但是我再次重复所有的事情

I keep running away running away

我一直在逃离,一直逃离

running away from you

离你而去

but I can't stand breaking the chains

但我不能接受与你断绝联系

breaking the chains breaking the chains

断绝关系

It's too good

太好了

cause I know the second you go

因为我知道你走的那一秒

Wantcha to bring it on back

想要你回来

bring it on back

回到我身边

bring it on back to me

你知道我需要你窒息的爱

And you know I want your chokehold

我想要你回来

wantcha to bring it on back

回到我身边

bring it on back

回到我身边

bring it on back to me

回到我身边

bring it on back to me

回到我身边

bring it on back to me

回到我身边

Oh without your touch I suffocate

哦 没有我觉得快窒息的抚摸

cold asphyxiate

快无法呼吸

but I kind of like the pain yeah

但我真的喜欢这份疼痛

baby I can smell you on my clothes

宝贝,我闻到衣服上你的气息

I try to stay composed

我试着一动不动

but I feel the fever grow grow

但我感觉热流一直在上升

I keep running away running away

我一直在逃离,一直逃离

running away from you

离你而去

but I can't stand breaking the chains

但我不能接受与你断绝联系

breaking the chains breaking the chains

断绝关系

it's too good

太好了

cause I know the second you go

因为我知道你走的那一秒

wantcha to bring it on back

想要你回来

bring it on back

回到我身边

bring it on back to me

回到我身边

And you know I want your chokehold

你知道我需要你窒息的爱

wantcha to bring it on back

我想要你回来

bring it on back

回到我身边

bring it on back to me

回到我身边

bring it on back to me

回到我身边

bring it on back to me

回到我身边

oh oh oh oh oh oh oh oh

啊啊啊啊啊啊

me me me me

我 我 我 我

gonna bring you back me

回到我身边

back to me

我身边

cause I know the second you go

因为我知道你走的那一秒

wantcha to bring it on back

想要你回来

bring it on back

回到我身边

bring it on back to me

回到我身边

and you know I want your chokehold

你知道我需要你窒息的爱

wantcha to bring it on back

我想要你回来

bring it on back

回到我身边

bring it on back to me

回到我身边

yeah

you're bring it on back to me

回到我身边

bring it on back to me

回到我身边

bring it on back to me

回到我身边






亚当·兰伯特 不熟,听声音觉得不错~不过我就不看脸啦~~不是我的菜哈



评论
热度 ( 1 )

© 丘山安得半日 | Powered by LOFTER